Zarejestruj
się u nas lub też
zaloguj
, jeśli posiadasz już konto.
Forum Górnośląski Skuter Tuning Klub Strona Główna
->
Tuning Mechaniczny
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
REGULAMIN FORUM!
----------------
ReGuLaMiN
ZMIANY
----------------
Zmiany na forum
Zloty& Spotkania Klubowe
----------------
Zloty& Spotkania Klubowe
SPRAWY KLUBOWE
COŚ OD WAS!!!
----------------
Masz problem[???]
Przywitaj się!!!
Nasze skutery ;D
Triki
Pytania
KLUBOWICZE!!!
----------------
Sprawy Klubowe
TUNING!!!!!
----------------
Tuning Mechaniczny
Tuning Optyczny
PCHLI TARG !!!!!
----------------
Kupię
Sprzedam...
Zamienię....
POZA TEMATEM
----------------
ŚMIESZNE
HYDE PARK
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
RodzyN
Wysłany: Śro 22:07, 28 Mar 2007
Temat postu: Paliwo V-Power 99+ Shell - Czy rzeczywiście takie dobre ?
Nękany reklamami super paliwa o super właściwościach, gdzie koncern Shell obiecuje mi, że mój pojazd odleci w kosmos jeżeli będę tankował paliwo V-Power 99+, postanowiłem się osobiście przekonać, co tak naprawde daje owo paliwo. Zdarzyło mi się kiedyś zatankować kiepskiej jakości paliwo i osiągi wtedy mi spadły o około 10 km/h spodziewałem się teraz, że tankując super paliwo osiągi cudownie mi wzrosną, tym razem na plus, o właśnie te 10 km/h. Jako pojazd testowy wybrałem swój własny skuter Yamaha Majesty 250DX. Test, żeby nie był mało obiektywny (typu jedno tankowanie) postanowiłem zrobić na dystansie 1000 km. Jako, że Majesty nie wiele pali mogłem sobie pozwolić na taki test.
„Dzięki swym właściwościom w zdecydowany sposób poprawia takie parametry samochodów, jak moc, czy moment obrotowy, co objawia się lepszym przyspieszeniem, elastycznością i prędkością maksymalną.”, a także „Dzięki zastosowaniu Friction Reducing Formula moc jednostki napędowej może ulec zwiększeniu o 2%”
*
TEKST ŚCIAGNIETY ZE STONY
WWW.JEDNOSLAD.PL
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
(C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by
JR9
for
stylerbb.net
&
Programosy
Regulamin